Reabilitarea clădirii în care funcţionează atât Casa Judeţeană de Pensii, cât şi Agenţia Judeţeană de Plăţi şi Inspecţie Socială este mai aproape de fondurile necesare. Potrivit directorului CJP, Marius Budăi, studiul de fezabilitate, întocmit de reprezentanţii instituţiei pe care o coordonează, a fost aprobat de Comisia Tehnico – Economică, urmând ca
Ministerul Muncii să decidă dacă fondurile alocate pentru reabilitare vor fi direct coordonate de minister sau de AJPIS, administratorul clădirii. Ulterior, se va face proiectarea şi execuţia lucrărilor. Lucrările de reabilitare sunt necesare întrucât partea de fundaţie începe să cedeze şi se desprind şi bucăţi de tencuială, care pun în pericol viaţa trecătorilor. Şi tavanele birourilor de la nivelul superior sunt afectate de infiltraţia apelor. În urmă cu doi ani a fost necesară intervenţia pompierilor de a înlătura părţi din tencuială, la solicitarea angajaţilor CJP.